Författare
Stephan Andersson
Read time
1 min
20 maj 2022
Radar genomför sedan 2011 en årlig undersökning bland svenska IT-köpare avseende kundnöjdhet.
Radar genomför sedan 2011 en årlig undersökning bland svenska IT-köpare avseende kundnöjdhet. Mätperioden för årets rapport skedde under Q1 2022 för att ge en tydlig bild av rådande läge mellan leverantörer och kunder under det utmanande och speciella pandemiåret och över 800 svenska verksamheter har varit med och svarat i årets undersökning!
Vi blev fantastiskt glada över att se att vi hamnade i topp i kategorin Konsulttjänster! Att få ett sådant fint omdöme från kunderna stärker oss och vi är samtidigt ödmjukt stolta och vet att vi behöver fortsätta att förtjäna förtroendet hos våra kunder varje dag.
Jag är otroligt tacksam och stolt över teamet på Asurgent som dagligen levererar ett uppfattat värde till våra kunder! Vår drivkraft är att utmana traditionella arbetssätt och traditionella metoder och hjälpa våra kunder att använda molnets kraft och intelligens på ett säkert sätt när de rör sig framåt i den snabba digitalisering som pågår i den s k fjärde industriella revolutionen vi befinner oss i.
Vi fortsätter att utveckla vår verksamhet med fokus inom områdena Azure, Modern Work och Cyber Security och med ambitionen att återkommande rankas som en toppleverantör i branschen!
Stephan Andersson, VD
Vi har samlat några av branschens skickligaste molnkonsulter och tagit position som utmanare mot de traditionella drifts- och säkerhetsbolagen.